مثل همیشه وانمود میکرد بی تفاوته
حرفای دلم و با کلی لرز گفتم
چقد حرف زدن آدم وقتی تمرین میکنه راحت تره
خلاصه اینکه ما هنوز دوستیم
خدایا نگاهت و ازم نگیر
نمیدونم ولی حس خوبی دارم
دوستت دارم خدا
جون گرفتم
من دختر یلدای آذر ماه پاییزم!!...ما را در سایت من دختر یلدای آذر ماه پاییزم!! دنبال میکنید
برچسب: دل به دریا زدم,دل به دریا زدم در شب طوفان,دل به دریا زدم و, نویسنده: بازدید: 63