درگیرم
اشکم هر جایی ممکنه سرآزیر شه
دلم میلرزه
همه رو درگیر کردم
واسه چی؟؟؟
واسه کی؟؟؟
واسه کسی که فرق من و با بقیه نمیفهمه
واسه کسی که نهایت عشقش فتانست!!!!
این حقارته نه عشق
این فراره
این دروغ و خیانته به خودم
از هر لحاظ که فکر میکنم ازش سرترم
این و من نمیگم همه دوستای مشترک دختر و پسرمون میگن
همه دوستای صمیمیش میگن
هنوزم میگم اگه چندتا پسر و ردیف کنن تا من انتخابشون کنم
من سعید و شاید انتخاب کنم
نه واسه اینکه تیپ داره یا پول یا هر چی
هیچ کدومشونو نداره
ولی خوبه
من وقت زیادی و گذاشتم
هزینه
قلب و احساس خرج کردم توی این 5سال
ولی نشد
ندید
نفهمید
نمیگم من کاملم
نه عیبم دارم
شاید یه وقتایی هم خودم باعث جدایی شدم
ولی اون میترسه
اینو میفهمم
میدونه اگه نزدیک شه نمیتونه ترکم کنه
برای همین رفت سراغ...
بی خیالش
خدایا آرامشمو برگردون
این شادی امشب و دایمی کن
امشب کلی رقصیدیم
رفتیم خرید
خدایا شکرت عشقم
من دختر یلدای آذر ماه پاییزم!!...
ما را در سایت من دختر یلدای آذر ماه پاییزم!! دنبال میکنید
برچسب: یه اعتراف کن,یه اعتراف,یه اعتراف ساده, نویسنده: بازدید: 68