یه خانومی فال میگرفت و ختم قرآنی میداد
منم 40دادم و فال گرفتم:/
درستی و غلطیش بمونه
قرآن خوندنه خو
بد نیست که
دقیقا حرفمنو گفت
گفت دوستت داره ولی از سرانجامش میترسه
خره دیگه خررررر
بگیرم بزنم بوکوشممممش
خلاصه که گفت ابن دو ماه و نرو سمتش تا خودش بیاد اگه نیومد بی خیالش شو
کل فالش درباره سعید همین بود
بقیش ختم داد بدای خوب شدن حال روحیم
من امیدم به خودته مهربوووون خدای من
اوووه امروز تولد مریمم هست باید بدم خرید
عصر میریم خرید و تولد گرفتن واسه مریم...
من دختر یلدای آذر ماه پاییزم!!...
ما را در سایت من دختر یلدای آذر ماه پاییزم!! دنبال میکنید
برچسب: فال حافظ,فال تاروت,فال روزانه, نویسنده: بازدید: 54