دلیل گفتن سلام یه لحظه لبخند به روی لب هام نشوند!!
برای کی مگه میخوام بنویسم!!
شاید واسه خودم
خیلی وقته نیومدم اینجا
اوووه
فک کنم تقریبا از دی یا اوایل بهمن پارسال....
روزهای رفته رو نمیخوام تکرار کنم
و البته بهشون هم فکر نمیکنم
اومدم تا دوباره بنویسم
از داشته هام
از روزهام
و از خودم.
پیش به سوی انرزی های والاتر
ما را در سایت من دختر یلدای آذر ماه پاییزم!! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 40