هورااااا
میخوام بعد 2هفته برم خرید
اصلا یه روزنه امید از برگشتنش، به من جون میده
شنیدن صداش زندگی میبخشه بهم
میخوام دوباره شاد باشم
دوباره زندگی کنم
دلم یه ذرت مکزیکی ولی نه دلم با اون بودن و خوردن و میخواست
حالا امیدوارم
میرم خرید
و خوردن یه چیزی تنهایی
هوا نیز بس ناجوانمردانه سرد است
دلم گرمای بودنشو میخواد
خداااااا عاشقتممممممم
من دختر یلدای آذر ماه پاییزم!!...ما را در سایت من دختر یلدای آذر ماه پاییزم!! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 46