
بالاخره با این دو دلی کنار اومدم و بهش زنگ زدم مثل همیشه وانمود میکرد بی تفاوته حرفای دلم و با کلی لرز گفتم چقد حرف زدن آدم وقتی تمرین میکنه راحت تره خلاصه اینکه ما هنوز دوستیم خدایا نگاهت و ازم نگیر نمیدونم ولی حس خوبی دارمxa0 دوستت دارم خدا جون گرفتم...
ادامه مطلب
نمیدونم چرا وقتی پیامی ازش به دستم میرسه اینقدر ذوووق میکنم این یعنی عشق؟!!!! این حس و به هیچ کی نداشتم...
ادامه مطلب