من دختر یلدای آذر ماه پاییزم!!

متن مرتبط با «یهویی به انگلیسی» در سایت من دختر یلدای آذر ماه پاییزم!! نوشته شده است

دل به دریا زدم

  • نیلوبلاگ

    بالاخره با این دو دلی کنار اومدم و بهش زنگ زدم مثل همیشه وانمود میکرد بی تفاوته حرفای دلم و با کلی لرز گفتم چقد حرف زدن آدم وقتی تمرین میکنه راحت تره خلاصه اینکه ما هنوز دوستیم خدایا نگاهت و ازم نگیر نمیدونم ولی حس خوبی دارمxa0 دوستت دارم خدا جون گرفتم...

    ادامه مطلب
  • یهویی

  • نیلوبلاگ

    نمیدونم چرا وقتی پیامی ازش به دستم میرسه اینقدر ذوووق میکنم این یعنی عشق؟!!!! این حس و به هیچ کی نداشتم...

    ادامه مطلب