
بالاخره با این دو دلی کنار اومدم و بهش زنگ زدم مثل همیشه وانمود میکرد بی تفاوته حرفای دلم و با کلی لرز گفتم چقد حرف زدن آدم وقتی تمرین میکنه راحت تره خلاصه اینکه ما هنوز دوستیم خدایا نگاهت و ازم نگیر نمیدونم ولی حس خوبی دارمxa0 دوستت دارم خدا جون گرفتم...
ادامه مطلب
یه دلشوره عجیبی دارم وقتی دو دقیقه دیر جوابمو میده خدایا تکلیفمو مشخص کن تو رو خدااا...
ادامه مطلب