
این هفته کلا تعطیلمxa0 هورااااا میخوام بعد 2هفته برم خرید اصلا یه روزنه امید از برگشتنش، به من جون میده شنیدن صداش زندگی میبخشه بهم میخوام دوباره شاد باشم دوباره زندگی کنم دلم یه ذرت مکزیکی ولی نه دلم با اون بودن و خوردن و میخواست حالا امیدوارم میرم خریدxa0 و خوردن یه چیزی تنهایی هوا نیز بس ناجوانمردانه سرد است دلم گرمای بودنشو میخوادxa0 خداااااا عاشقتممممممم...
ادامه مطلب
سلامxa0 من از امروز تصمیم دارم دوئ نفره هامونو بنویسم اینجا شاید این رابطه ای که بعد یک سال دوباره شروع شده هیچ وقت پایان عاشقانه ای نداشته باشه شاید بدتر از دفعه های قبل تموم شه ولی این بار من کمی عاقل تر شدم و میخوام خودم باشمxa0 دختری با تمام خوبی ها و بدی هام نمیدونم میتئونم درست رفتار کنم یا نه ولی همه تلاشمو میکنم دیروز بعد این همه مدت دیدمش میگفت نمیدونم چرا این دوستی تموم نمیشه!!! من که فکر میکنم ما سهم همیم واقعا مکمل همیم فقط سعید نمیخواد اینو قبول کنه فردا هم وقت گرفتم بریم سینما با ه...
ادامه مطلب