
این روزا خیلی فکر میکنمxa0 درگیرم اشکم هر جایی ممکنه سرآزیر شه دلم میلرزه همه رو درگیر کردم واسه چی؟؟؟ واسه کی؟؟؟ واسه کسی که فرق من و با بقیه نمیفهمه واسه کسی که نهایت عشقش فتانست!!!! این حقارته نه عشق این فرارهxa0 این دروغ و خیانته به خودم از هر لحاظ که فکر میکنم ازش سرترم این و من نمیگم همه دوستای مشترک دختر و پسرمون میگن همه دوستای صمیمیش میگن هنوزم میگم اگه چندتا پسر و ردیف کنن تا من انتخابشون کنم من سعید و شاید انتخاب کنم نه واسه اینکه تیپ داره یا پول یا هر چی هیچ کدومشونو نداره ولی خوبه م...
ادامه مطلب
نمیدونم چرا وقتی پیامی ازش به دستم میرسه اینقدر ذوووق میکنم این یعنی عشق؟!!!! این حس و به هیچ کی نداشتم...
ادامه مطلب