
اوه یادم رفته بود اینو یه خانومی فال میگرفت و ختم قرآنی میداد منم 40دادم و فال گرفتم:/ درستی و غلطیش بمونه قرآن خوندنه خو بد نیست که دقیقا حرفمنو گفتxa0 گفت دوستت داره ولی از سرانجامش میترسه خره دیگه خررررر بگیرم بزنم بوکوشممممش خلاصه که گفت ابن دو ماه و نرو سمتش تا خودش بیاد اگه نیومد بی خیالش شو کل فالش درباره سعید همین بود بقیش ختم داد بدای خوب شدن حال روحیم من امیدم به خودته مهربوووون خدای من اوووه امروز تولد مریمم هست باید بدم خریدxa0 عصر میریم خرید و تولد گرفتن واسه مریم... xa0...
ادامه مطلب