
من خیلی عجولم خیلییی مبگم صبر میکنما ولی بازم کار خودم و میکنم نباید اون روز اینجوری پیام میدادم و نباید امروز اینجوری خلاصه اینکه همه ی اتفاقات و خودم هدایت میکنم انیدوارم خوب پیش بره و خدا کمکم کنه محل کار و کاملا بی کار کاش بشه زود برمxa0 دلم کافه میخواد...
ادامه مطلب