من دختر یلدای آذر ماه پاییزم!!

متن مرتبط با «صبوری» در سایت من دختر یلدای آذر ماه پاییزم!! نوشته شده است

صبوری

  • نیلوبلاگ

    سعید هنوز حالش خوب نشده میخوام صبوری کنم تا بعد مشهد بعد یه قرار بدارم اگه قبول کنهxa0 نمیدونمxa0 خودمم شاید قرار ندارمxa0 نمیدونم خدا چی میش میارهxa0 خلاصه اینکه میخوام صبوری کنم دیروز صابر پیام داد که تولد دوست دختر دوستشه و بیا با هم بریم خیلی دوست دارمxa0 نه با صابراxa0 دوست داشتم آخر ماه و یه تولد دو نفره بگیریم کاش بشه تولد امسالم کنارم باشه...

    ادامه مطلب