
دیروز کلی به فتانهxa0 به خودم به سعید فکر کردم! من عاشق کی شده بودم!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟ کسی که حتی نمیتونه یه انتخاب درست داشته باشه برای آیندش؟! نمیدونم دیروز یه حس غریبی داشتم نمیدونم خوشحال بودم که همه رغیبایی که دارم حقیر تر از اونی هستن که فکرشو میشه کرد یا ناراحت بودم از انتخاب سعید!! یا شایدم یه حس تحقیر و توهین به شخصیتم یه حس و حال عجیب که عصر تقریبا به پایان رسید نمیدونم چرا توی اوج بی حسی به سعیدxa0 وقتی یه پیام میده مث مرده ای که جون گرفته میشم امروز کاملا اتفاقی فتانه رو دیدم!!! کلی اول...
ادامه مطلب